NB 10th Anniversary - metaljohn

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: NB 10th Anniversary - metaljohn

Příspěvekod metaljohn » 03 říj 2019, 08:58

Mně by celkem postačil brzdnej efekt těch EBC, nic krutějšího už asi nepotřebuju, respektive ještě lepší desky už asi budou pískat a tomu bych se rád vyhnul. Další desky zkusím ty Hawky HP+.

Jinak včera proběhla výměna svíček NGK, kabelů NGk a je po cukání, reakce jsou i jemnější při situacích pustím plyn a hned na něj šlápnu. Udělalo se i to těsnění ventil.víka - tentokrát jsem vzal origo Mazda.
Uživatelský avatar
metaljohn
 
Příspěvky: 70
Registrován: 25 dub 2017, 21:57
Bydliště: Ml.Boleslav/Svitavy

Re: NB 10th Anniversary - metaljohn

Příspěvekod Tommy014 » 03 říj 2019, 16:20

Tak to bych se Hawkum vyhnul :)...ty proste budou piskat furt....jako neni to tak hrozny a pokud nejezdis s mazdou po praze tak to prezijes:)...vhodnejsi by byli asi Feroda:).
Tommy014
 
Příspěvky: 651
Obrázky: 2
Registrován: 16 lis 2014, 11:37
Bydliště: Praha

Re: NB 10th Anniversary - metaljohn

Příspěvekod froxic » 03 říj 2019, 16:43

Asi záleží jak s autem jezdíš, jak máš brzdy správně zajeté, tak skoro nepiskaji. Pokud s nima jezdíš lepší dobu jak děda, pískají čím dál více. Snažím se jenom říct že hawk hp+ není univerzální odpovědí na vše, ale pokud jezdíš kudlu tak je to super. Měl jsem jak ds tak teď hawky a zvukově je to na stejno, hawky jenom o trochu lépe brzdí. Možná více práší.
Naposledy upravil froxic dne 03 říj 2019, 21:14, celkově upraveno 1
MX-5 10AE #5610 | 1999 1.8 103 kW
Obrázek
Uživatelský avatar
froxic
 
Příspěvky: 325
Registrován: 25 srp 2016, 09:48
Bydliště: Ostrava

Re: NB 10th Anniversary - metaljohn

Příspěvekod gramo » 03 říj 2019, 21:11

Můžu potvrdit, byl jsem na výletě v Rakousku, kde ve sjezdech dostaly příležitost předvést svou výdrž, a teď o víkendu v Krkonoších a byl klid. Ale jak se s tím nějakou dobu jezdí jen tak na pohodu, začnou při přibržďování pískat.
Uživatelský avatar
gramo
 
Příspěvky: 781
Registrován: 07 dub 2016, 16:54

Re: NB 10th Anniversary - metaljohn

Příspěvekod metaljohn » 04 říj 2019, 21:24

Tak to jsem v klidu, já moc často na pohodu nejezdím, mě to auto hrozně láká jezdit jak pitomec :D
Uživatelský avatar
metaljohn
 
Příspěvky: 70
Registrován: 25 dub 2017, 21:57
Bydliště: Ml.Boleslav/Svitavy

Re: NB 10th Anniversary - metaljohn

Příspěvekod metaljohn » 01 srp 2020, 13:34

Tak po delší době se hlásím po nějakých změnách:
1) Brzdy - přední EBC Yellowstuff už jsem měl sjetý (po cca 20tkm) a jelikož jsem nebyl úplně nadšenej (nebyly špatný, ale ani nebyly tak dobrý, jak bych rád), tak jsem neváhal a konečně zkusil Hawk HP+ (tímto zdravím příspěvky výše :D ). A s těma už jsem dosáhl kýžené spokojenosti, prvních pár zabržění je trochu jalových, ale jakmile se trochu zahřejou, tak nádherně koušou, to se mi moc zamlouvá :D Na okresky rozhodně super, na okruhu ještě musím vyzkoušet. Testem prošly, koupím je i dozadu místo EBC.
Jinak teda narozdíl od EBC pískají, spíš po určitým zahřátí, při běžné jízdě městem nic. Měl jsem obavy, že v otevřeným autě mi to bude vadit, ale vůbec mě to neobtěžuje, je mi to celkem fuk :)

2) Pneu - stávající Advany Ad08R si po 18 tkm řekly, že už je to se mnou nebaví, tak se krásně sjely :D Samozřejmě sotva jsem byl s pneu naprosto spokojenej, tak je přestaly dělat. Vzhledem k rozporuplným reakcím na nástupce RS (i když ty názory beru trochu s rezervou) jsem se rozhodl taky experimentovat a vzal Nankang NS-2R, recenze nebyly špatný a za tu cenu mi to jako experiment nevadí. A tady taky hodnotím kladně. Na okresce velmi slušnej grip (zkouška ohněm bude opět až okruh), bočnice taky příjemně tuhá, za mě spokojenost a pokud se nestane to, že by třeba za rok ztratily přilnavost, tak si je klidně koupím po sjetí znovu.
Záměrně neporovnávám detailně s AD08R, protože ty byly 3 roky starý a sjetý a tohle je čerstvá guma, na to bych musel mít obě sady nový a na stejný trati. Takhle dělat nějaký vědecký závěry by bylo špatně.

3) Koroze - v zimě nejezdím a ve vodě taky extra ne, přesto už jsem měl zadní části prahů na ošetření, tak e do auta muselo říznou a opravit je, koupil jsem na to repaplechy (celkem drahá záležitost kvůli pouze spodním rohům, ale aspoň to bylo správně natvarovaný) a nechal si rovnou stříknout nově celý prahy, aby to vypadalo líp. Lakýra to udělal pěkně včetně toho hrubšího nátěru, bál jsem se, jak to bude ladit a dobrý.

A co mě čeká:
V první řadě potřebuju koncovou část výfuku, stávající Bastuck už mi po zahřátí chrastí. Okukuju různě videa a na pomyslným prvním místě je asi Cobalt, nechci nic uřvanýho, ale zase ne úplnýho ticháčka. Podle videa se to celkem blbě hodnotí, ale nic jinýho mě ani momentálně nenapadá. Ideální by bylo slyšet něco naživo.

Na příští sezónu mě láká sání ala guru racing - mají to i s odstíněním, o to mi celkem jde. A pak bych rád koupil nový Bilstein - ještě si musím promyslet, jestli koupit B6 a nechat si na autě Eibach pro Kit (-25mm) a nebo vzít B8 a k tomu HR pružiny (-35mm). Kdybyste někdo měl B8 s HR, taj poprosím o info, jak se to chová :)
Uživatelský avatar
metaljohn
 
Příspěvky: 70
Registrován: 25 dub 2017, 21:57
Bydliště: Ml.Boleslav/Svitavy

Re: NB 10th Anniversary - metaljohn

Příspěvekod metaljohn » 02 zář 2020, 21:21

Tak mi to dlouho netrvalo a po chvilce vybírání jsem koupil ten Cobalt z Moss Europe :) Oproti tomu duplexu je o trochu hlasitější (takže pro mě už tak akorát :D ), ale zvuk je moc fajn. Má víc basů, v nižších otáčkách malinko duní (ale nic nesnesitelnýho), ale když mu dá člověk napít, dost hezky vykresluje zvuk motoru, celkově je ten zvuk takovej správně plnotučnej, kolem 5000rpm to doplní mírně řezavým zvukem, plnej plyn mu sluší nejvíc :D . Na sériovej střed sedl jak prdel na hrnec, žádný vaření, ohýbání, těsnění přišlo s výfukem, takže pohodička :) Jenom šrouby byly potřeba dokoupit.
20200901_104143.jpg


Takže můžu doporučit, osobně jsem rád, že mám místo duplexu jednu koncovku, jenom jsem si chvíli zvykal, že už mi to nebrblá i do levýho ucha, kupodivu to jde poznat :D

Jenom s pneu mám menší trable, a to, že mi hážou. Klasicky kolem 110-120 (a ne vždycky) mi klepou do volantu. Už jsem to nechal převážit na 3 různých místech a až v posledním mi řekli a ukázali, že když se kolo točí, ta guma je trochu šišatá a hází nahoru/dolů. S tím asi kromě brzkýho ojetí = výměny nic jinýho nenadělám, nevím, jestli se to zlepší s nájezdem (zatím 2000km). Ale aspoň držej jak šlak :D
Uživatelský avatar
metaljohn
 
Příspěvky: 70
Registrován: 25 dub 2017, 21:57
Bydliště: Ml.Boleslav/Svitavy

Re: NB 10th Anniversary - metaljohn

Příspěvekod BigBang » 02 zář 2020, 21:35

Reklamačka - radiální házení. Pravděpodobně běhna dlouhou trať, ale je to vada pneu. Teda za předpokladu, že jsou ty gumy nový a čerstvě nazutý
BigBang
 
Příspěvky: 209
Registrován: 23 pro 2019, 21:45
Bydliště: Kladno

Re: NB 10th Anniversary - metaljohn

Příspěvekod m8rinek » 02 zář 2020, 22:23

To je nějaký minicobalt? Jinak moc hezky stav. To jsi dobre koupil :))).
m8rinek
 
Příspěvky: 1492
Registrován: 21 srp 2012, 22:36

Re: NB 10th Anniversary - metaljohn

Příspěvekod metaljohn » 02 zář 2020, 22:35

https://www.moss-europe.co.uk/shop-by-model/mazda/mx-5-mk2-nb/exhaust/exhaust-systems/cobalt-exhaust-systems-mx-5-mk2.html Výfuk hír. Proč mini, ta minulá verze měla větší tlumič nebo co?

No jistěě 8-) :D Nezapomeňme na neutuchající péči a lásku majitele, to auto pozná vodu prakticky jenom na wapce :D
Uživatelský avatar
metaljohn
 
Příspěvky: 70
Registrován: 25 dub 2017, 21:57
Bydliště: Ml.Boleslav/Svitavy

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 návštevníků