Concorde - NC 2.0 PRHT

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Concorde - NC 2.0 PRHT

Příspěvekod Robo96 » 10 led 2022, 14:00

najlepsie asi bude odmerat, ako hadat. Kotuce na NC a RX-8 maju rozny priemer a hrubku, podla priemeru najlahsie poznas aky tam je, NC ma 290mm, rx-8 323mm
inak je to naopak, NC vychadza z RX-8 :)
2001 NB2 Brilliant Black 1.6 → 1.8 swap - donor
1995 NA2 Brilliant Black 1.6 → full NB2 1.8 swap.. hotovo, Eaton M62 supercharged
Uživatelský avatar
Robo96
 
Příspěvky: 973
Obrázky: 17
Registrován: 26 led 2016, 18:08

Re: Concorde - NC 2.0 PRHT

Příspěvekod Concorde » 10 led 2022, 20:13

Jo jo. Zmerim, to je jasne. Prumer je dulezity a tloustka taky. Jedine co je dane, je roztec steftu.
Jinak jsem uz byl i na geometrii ale jak je to auto snizene, nesly nam odklony a zaklony. Jen sbihavost. A to tam chlapik pobihal s metrem a meril vzdalenost od blatniku ke stredu kola …. geoska furt hlasila hodnoty mimo rozsah ….

Mate nekdo zkusenost, jak na geometrii se snizenym podvozkem (navic kdyz nevite o kolik ? :) )
Přílohy
62285ED3-8BDD-491B-8940-779C99D012CD.jpeg
2007 NC 2.0 PRHT galaxy grey mica
Liberec
Uživatelský avatar
Concorde
 
Příspěvky: 64
Obrázky: 1
Registrován: 18 lis 2013, 22:43
Bydliště: Liberec

Re: Concorde - NC 2.0 PRHT

Příspěvekod KarlosPV » 10 led 2022, 21:32

Geometrii bych raději svěřil nějakému specialistovi na MX5. Bude vědět co a jak případně i s ohledem na tvůj jízdní styl. Já ji mám nastavenou od BM motors, když mi repasovali podvozek. Mám na NC Bilstein tlumiče plus HR pružiny a navíc jezdím 18" kola. Nechal jsem to na nich a spokojenost.
KarlosPV
 
Příspěvky: 32
Registrován: 23 kvě 2018, 09:11

Re: Concorde - NC 2.0 PRHT

Příspěvekod Cores » 11 led 2022, 13:38

Snížení nehraje roli, ale chce to opravdu někoho kdo mx-5 umí. Je tu někde vlákno o geoškách.
Mě to dělali v BM, né přímo oni ale někam to vozí...
CNC 2.0 PRHT Stormy blue
Cores
 
Příspěvky: 233
Registrován: 22 bře 2017, 21:15

Re: Concorde - NC 2.0 PRHT

Příspěvekod ReVolte » 11 led 2022, 17:16

Pokud je auto snížené, tak má rozsah s většími odklony. Pokud na geo jeli podle čísel z fabriky, tak bylo možné, že se k nim nemohl pro odklony dostat. U sníženého podvozku je lepší si vybrat svoje hodnoty a ty použít jako referenci k měření.
Byla: NC 2.0 Mica Grey Expression
Je: NCFL 2.0 Stormy Blue
ReVolte
 
Příspěvky: 180
Registrován: 17 pro 2016, 01:03
Bydliště: Plzeň

Re: Concorde - NC 2.0 PRHT

Příspěvekod Concorde » 11 led 2022, 17:19

už jsem si BM na netu našel, jakmile sleze sníh, domluvím se s nima. Sice to bude celodenní výlet, ale geoška pak vydrží pár let .... díky pánové :)
na druhou stranu já už od Miaty nečekám sportovní výkony a extra přilnavost na okruhu. více-méně mi stačí ,že auto nikam nepotáhne, pojede rovně, budu mít rovně volant a nebudou se sjíždět nerovnoměrně gumy.

období, kdy jsem řešil tlumiče, slicky a áčka na kolech je nenávratně pryč ....
2007 NC 2.0 PRHT galaxy grey mica
Liberec
Uživatelský avatar
Concorde
 
Příspěvky: 64
Obrázky: 1
Registrován: 18 lis 2013, 22:43
Bydliště: Liberec

Re: Concorde - NC 2.0 PRHT

Příspěvekod Concorde » 11 led 2022, 17:25

jinak krátký pohled pod sukně mé NC. Prachovka tlumiče už je trochu vetchá, našel jsem i červené stábly... evidentně si předchozí majitel pohrál ..
Přílohy
HR4.jpg
HR3.jpg
HR2.jpg
hr1.jpg
2007 NC 2.0 PRHT galaxy grey mica
Liberec
Uživatelský avatar
Concorde
 
Příspěvky: 64
Obrázky: 1
Registrován: 18 lis 2013, 22:43
Bydliště: Liberec

Re: Concorde - NC 2.0 PRHT

Příspěvekod Daep » 13 led 2022, 16:06

Geoska ti určitě nevydrží pár let. Jsem na ni určitě každým rokem a stejně tam sou vždy už úplně ale úplně jiné hodnoty a to mám velkou část uloženou v pur silacich.
Geošku bych bral jako každoročni servis,, minimálně po výměně čehokoliv na podvozku, trefení nějaký větší díry atp..
Udělá ti ji každý pneuservis, hodnoty pro daný styl jízdy najdeš všude na netu, i tady na fóru, pak je jen nadiktujes v pneuservisu.
Daep
 
Příspěvky: 96
Registrován: 15 bře 2018, 23:26

Re: Concorde - NC 2.0 PRHT

Příspěvekod Robo96 » 14 led 2022, 10:38

ako pise Daep, geo vydrzi podla stylu jazdy a poctu dier do ktorych vletis :D, niekomu mesiac, niekomu rok, niekto nechodi vobec a potom to tak vyzera. Urcite by bolo dobre najst si v blizkom okoli dobry servis, kde maju schopneho cloveka, ktory ti spravi geo presne podla poziadavky a bez kecov. Casto vidam, ze sa ludia vratia z geo a maju rozdiely medzi stranami aj pol stupna, to je neakceptovatelne.
Ak aj planujes jazdit len tak pianko, urcite by som nenatahoval interval na dlhsie ako 2 roky. Ale naozaj odporucam zaradit geo do balicka kazdorocnej predsezonnej pripravy.
2001 NB2 Brilliant Black 1.6 → 1.8 swap - donor
1995 NA2 Brilliant Black 1.6 → full NB2 1.8 swap.. hotovo, Eaton M62 supercharged
Uživatelský avatar
Robo96
 
Příspěvky: 973
Obrázky: 17
Registrován: 26 led 2016, 18:08

jaro je tu

Příspěvekod Concorde » 14 úno 2022, 10:17

nevím jak vy, ale i já v Liberci mám pocit, že zima brzy chcípne a je potřeba se připravit na sezonu. proto jsem v sobotu, navzdory mírnému mrazu vybalil fidlátka a jal se měnit vepředu destičky, vzadu destičky i kotouče - bo už byly ošklivé.

akce proběhla celkem bez problémů, možná i proto že jsem doma neměl redbull a vodku ale jen trochu Jamesona v lahvi a tak jsem se u toho neožral :)

měl jsem několik záseků, které se ale podařilo vyřešit (když nepočítám že jak jsem myl součástky v teplé jarové vodě, tak ta pak na zemi umrzala a já několikrát hodil držku)
1. zatlačení pístku na předku - neměl jsem velkou svorku a tak jsem požádal souseda a dvěma sikovkama (ano, mám třmeny lakované, takže přes hadr samozřejmě ) naproti sobě jsme pístek zatáhli. (že mi vytekla brzdovka z nádržky nemusím psát, že ne :lol: a já neměl sundané víčko, takže kdyby to udělal, možná by šel pístek lépe)
2. na pravé zadní podložce byla jedna matka větší a já měl problém najít oříšek, kterým bych jí povolil, ale nakonec to šlo
3. zadní pístky byl velký trabl, sundal jsem bovden od ručky, odmontoval brzdovou hadičku a klepali jsme do toho pak na prkýnku přes prkýnko. a šlo to. Ale stejně mi pak můj mechanik vynadal, když jsem mu to popisoval, protože jsem prý mohl zkurvit tu ručku. Nějak mi to vysvětloval, ale po telefonu jsem nepochopil ...
4. nastalo období odvzdušnění - protože při prkýnkové akci vycákalo spousta brzdovky na zem. Ale byl jsem sám a to by nešlo. Nakonec jsem vytáhl svou bábovku z postele, kde simulovala rýmičku, aby mi udělala šlapku a brzdy se podařilo odvzdušnit.


už jsem se pak jen modlil, aby jsem nic nezkurvil a brzdilo to všude a na všech kolech stejně ...
nasadil kulicha, střecha už byla dole a vyrazil jsem do víru města a okolí na projížďku. A ono to brzdilo, sice samozřejmě hůř, než si to sedne, ale když jsem pak koukal na kotouče vzadu, byly ošoupané zhruba nastejno... předky nepoznám ale auto nikam netáhlo při brždění, tak snad cajk.

Po návratu jsem dolil brzdovku, a auto zase uložil do stání, abych s ním v neděli zase vyrazil. ty pohledy lidí na chlapa v kábriu v kulichu v LIberci v únoru v mrazu jsou báječné :D
myslel jsem, že bych provětral i haryka, ale jelikož mám na zahradě i vjezdu sníh, vykašlal jsem se na to. Motorka počká...

v příloze je dokumentace ....

tož tak na světě ;)
Přílohy
IMG_1615.jpg
IMG_1619.jpg
IMG_1620.jpg
IMG_1624.jpg
IMG_1625.jpg
IMG_1629.jpg
IMG_1631.jpg
IMG_1636.jpg
2007 NC 2.0 PRHT galaxy grey mica
Liberec
Uživatelský avatar
Concorde
 
Příspěvky: 64
Obrázky: 1
Registrován: 18 lis 2013, 22:43
Bydliště: Liberec

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků